Jo miro avant (M’07)

jo miro avant neg

Eleccions Municipals 2007

M’agrada viure a Morella. Passejar per l’Alameda i sentir el vent gelat que arriba pur i tallant de Tramuntana. Som una ciutat antiga, però que hem demostrat al món quin es el lloc que volem ocupar.

Les nostres pedres ens avalen. La nostra cultura ens dona consciència de poble. La festa es tot un referent. El creixement de població és ja una realitat. La decadència es una paraula desterrada en el meu vocabulari.

La Morella que visc dia a dia és una Morella optimista, convençuda de les seues possibilitats, immersa en multitud de projectes destinats a donar-li més vida, més treball i més prosperitat.

Necessito fer orelles sordes al discurs immobilista i conservador. No tot és perfecte, però és el nostre treball el que fa que la ciutat siga més ciutat en cada moment. Crec en el progrés al servei de la ciutadania. Existeix un projecte obert a la participació d’homes i dones que expressen les seues idees, les seues preocupacions, i que busquen solucions.

No vull que vinga ningú a dir-me que la vida que porto es roïna. El meu treball em costa, però no m’agrada sentir el constant del desànim. Soc un morellà transparent, obert al canvi, a l’evolució i a la innovació. Predico i practico altra forma de fer política: la de les persones, del treball i del creixement de la ciutat.

El futur és dels optimistes. Eixe és el nostre emblema, i el portem ben alt. El progrés ens acompanya per què la llibertat, la igualtat i solidaritat que inunda el projecte socialista a Morella es mantinga com una llum en l’obscuritat. Llum que poc a poc es fa més gran, retrobant les esperances en un recuperat ideal perdut de resistència davant la injustícia, la discriminació i la intolerància.

Jo miro avant. I vull mirar junt a tots els morellans i morellanes. El camí del progrés continua obert. Per a totes les persones de Morella.

Si tu també mires avant, deixa’ns el teu suport.

Gràcies.

Gaudeix mirant el nostre video electoral.

jo miro avant neg


PARADOR NACIONAL: Los errores y obstáculos del PP son enmendados

parador01

El tema del Parador Nacional ha sido muchas veces objeto de manipulación y arma arrojadiza contra el gobierno municipal del PSPV-PSOE. Nada más lejos de la intención de nuestro partido que convertir un proyecto en el que pensamos que hay clara unanimidad en su realización por parte de los partidos, como para convertirse en obejto de la calumnia y desgaste permanente de los miembros de la oposición municipal.

Por eso, y porque somos firmes convencidos de que en campaña electoral se debe explicar a la ciudadanía al máximo las cuestiones que le interesan, queremos aportar toda una serie de datos, perfectamente contrastados y que están al alcance de todo el mundo como expediente público que son, para que se alejen para siempre las sombras que quieren hacer creer que los socialistas de Morella no quieren el Parador. Es más la actuación del Ayuntamiento en acelerar las obras del Parador ha sido la constante que le ha guiado, con rápidas actuaciones y urgentes convocatorias de plenos y comisiones para dar los permisos correspondientes.Antes del 2002: Rodrigo Rato, Vicepresidente del Gobierno y Ministro de Economía del Gobierno de Aznar, viene a Morella y propone la construcción de un Parador, recogiendo las sensibilidades de tantos morellanos que venían solicitando una inversión de estas características en nuestro patrimonio. Se explica a la ciudadanía que el Parador va a ir ubicado en el antiguo Convento de San Francisco y en el de las Agustinas. Esta información se ofrece a los medios de comunicación y no se otorga ninguna comunicación al Ayuntamiento, a pesar de la importancia del proyecto y de la influencia que va a tener para el desarrollo urbano y económico de la ciudad.

Abril-Mayo de 2002: Ante la falta de información oficial, por parte de la Alcaldía se solicitan sendas reuniones con Paradores y Secretaria General de Turismo para coordinar con el Ayuntamiento el proyecto de la construcción del Parador. No se realizan nunca estas reuniones.Agosto de 2002: Se presenta ante el Ayuntamiento el proyecto y solicitud de licencia las “Actuaciones previas a la construcción de un Parador de Turismo”. En quince días se solicita a Turespaña la documentación correspondiente y se remite inmediatamente a la Conselleria de Cultura para que informe sobre las mismas.

Noviembre 2002: La Conselleria contesta para informar sobre el Parador el día 27. El Ayuntamiento, el día 29, sólo dos días después, aprueba la licencia de obras.Mayo 2003: No es hasta el día 23 en que entran en el Ayuntamiento las copias del proyecto básico del Parador. No es todavía un proyecto definitivo y presenta muchas inexactitudes e incongruencias. Dada la fecha en que se presenta, en plena campaña electoral, enseguida es acusado de electoralista y el partido socialista se lamenta de que por hacer las cosas deprisa, se estén haciendo mal y no se haya convocado un concurso para que arquitectos de prestigio puedan concurrir a realizar las propuestas de un edificio emblemático para nuestra ciudad.

Esos borradores del proyecto, muestran un Parador que pierde la iglesia de San Francisco como espacio público del pueblo, como había solicitado el alcalde, plantean una irregular distribución de los espacios, relegando a zonas de servicio habitáculos tan importantes como la sala capitular, donde está la Danza de la Muerte, o el refectorio, donde aparecen las zonas destinadas a calderas y calefacción. Otros elementos, como la aparición de ventanas ojivales en las fachadas del Convento carentes de justificación histórica y arquitectónica, o el levantamiento de un segundo piso sobre el claustro del convento son criticados duramente por miembros del Colegio de Arquitectos de Castellón y profesionales de prestigio. Igualmente aparece en los planos un enorme viaducto de hormigón que sale desde la zona de la guardería municipal pasando con columnas por encima de la muralla para dar acceso a los vehículos de los clientes del futuro del Parador.A pesar de que el lugar donde iba ubicado el Parador había sido cedido al Ministerio por parte de la Diputación y que el ente provincial no tenía ya nada que ver con la gestión específica de ese edificio, Francisco Medina, como asesor del Castillo y las Murallas de Diputación, se erige de forma incomprensible en portavoz de las entidades gestoras de los Paradores y del propio Ministerio, ante la estupefacción de los interlocutores municipales.

Ese planteamiento causa protesta en el consistorio y se trata de buscar una solución con las entidades competentes.Junio 2003: El día 4 se solicita reunión con el Instituto de Turismo de España para tratar los asuntos que versan sobre incongruencias y elementos con los que se está disconforme. El mismo día se envían a la Conselleria los planos para que informara sobre la idoneidad del proyecto. El día 19 el Concejal José Bordás y el Arquitecto Municipal se reúnen con Turespaña para tratar de trasladar la inquietud municipal sobre cómo se está llevando a cabo el proyecto.

parador02

Octubre 2003: Tras una reunión mantenida por Rebeca Pérez y Ernesto Blanch con Francisco Medina por parte de la Diputación para comunicarle que la solución más idónea para el acceso de los vehículos al complejo hostelero era un túnel por debajo de la muralla, el asesor del Castillo y las murallas califica en los medios de comunicación de “ridícula” la propuesta de los Concejales y solicita un informe a Diputación en el que se desestiman los argumentos sostenidos por el gobierno municipal para dar una solución razonable al acceso de los vehículos.Durante esos meses se produce por parte de la Conselleria de Cultura una evidente fase de reflexión dada la naturaleza desordenada y falta de rigor histórico y arquitectónico de que adolecían los planos presentados quedando en verdadero impasse la continuidad del proyecto.

Junio de 2004: Tras muchos meses de inactividad por parte de Paradores y Turespaña, tras el cambio de Gobierno en Madrid, el día 12 se remiten al ayuntamiento 4 copias del nuevo proyecto básico del Parador. El nuevo gobierno José Luis Rodríguez Zapatero impulsa nuevamente el proyecto, asumiendo parte de las reivindicaciones que había realizado el consistorio socialista. El Alcalde de Morella se reúne con los nuevos responsables de Turespaña y del ministerio convenciéndoles de la necesidad de cambios, aunque ya no serán posibles determinadas modificaciones, como el concurso de proyectos o que la iglesia de San Francisco quedara fuera de las dependencias hoteleras. Es un proyecto más completo y mejorado respecto del anterior. Desaparece el viaducto, asumiéndose la total viabilidad del túnel para el paso de los vehículos, para el que se dispone un presupuesto específico para llevarlo a cabo y se rectifican determinadas incongruencias arquitectónicas, como el estilo de la fachada y la distribución de los espacios, mucho más adecuadas para las necesidades de los visitantes y respetándose la dignidad de salas como la capitular o el refectorio.

parador05

Julio de 2004: Una vez examinado y consensuado el nuevo proyecto, el día 15 se emite informe del Arquitecto Municipal favorable al mismo. La Junta de Gobierno lo aprobará unos dias después, el 20. El 27 ya se está solicitando una reunión con la directora de Turespaña remitiendo el informe del Arquitecto.Septiembre de 2004: Dia 20. Medina hace unas declaraciones al Mundo acusando al equipo de gobierno de poner trabas al proyecto y convoca una manifestación con el lema “Volem el Parador ja”. Mientras, una enorme pancarta con ese texto ondea en el Portal de Sant Mateu. El día 29 el director de Paradores visita Morella y ofrece una rueda de prensa para garantizar el futuro del proyecto y transmitir el compromiso de José Luís Rodríguez Zapatero con el mismo.

Octubre de 2004: Se solicita nueva reunión con la Conselleria de Cultura el día 4 para que los técnicos de la Dirección General de Patrimonio aprueben con la máxima celeridad el proyecto de Parador y tengan conocimiento del Proyecto antes de que Turespaña lo remita oficialmente. El día 16 entra en el ayuntamiento planos rectificados que todavía no son el proyecto definitivo.Abril de 2005: Tras un largo periplo técnico entre Paradores de España y Turespaña,el dia 27 entra un nuevo proyecto básico, que en el tiempo record de 3 días es informado por el Arquitecto Municipal y aprobado se remite a la Conselleria de Cultura. En todo momento, la documentación dentro de las dependencias municipales es tratada con la máxima celeridad y urgencia.

Agosto de 2005: El dia 5 se concede licencia de obras del Parador. El día 9 la Conselleria da el visto bueno a las obras. Se remite al Ministerio de Economía la resolución de Conselleria de Cultura.Febrero de 2006: El proyecto del Túnel está preparado y se remite copia a la Conselleria para que informe sobre el mismo. Se establece un sistema de trabajo seguro para los trabajadores y una forma de perforación de la roca para desmenuzarla sin causas perjuicios a la muralla por la que pasa.

parador03

Abril de 2006: Se prepara informe sobre la concesión de la licencia por parte de los técnicos municipales. La Conselleria de Cultura, sorpresivamente solicita estudio sobre la afección de las obras sobre elementos patrimoniales. Un nuevo escollo que el Ayuntamiento no está dispuesto a permitir. Si bien encarga la redacción del estudio de forma inmediata aprueba en pleno de 28 de abril la licencia de obras para no retrasar más la ejecución del proyecto.En el Pleno el PP se abstiene por motivos técnicos. Francisco Medina sale en los medios y manifiesta sus dudas sobre los peligros e influencia del túnel sobre la muralla a pesar de haber sido informado exhaustivamente por los redactores del proyecto de todas las garantías que se ofrecen. Una vez más, el Partido Popular se pone en contra del progreso de la ciudad de forma incomprensible para la ciudadanía.

Julio de 2006: Se adjudica la obra del túnel a la empresa FERROVIAL, que queda aún a expensas de la resolución de Conselleria de Cultura para dar inicio a las obras, puesto que, inexplicablemente sigue sin emitir informe favorable a la ejecución del túnel, inicio indispensable para las obras del parador puesto que será por ese acceso por donde se trasladaran todos los materiales de la construcción del mismo.Mayo de 2007: Se presenta el día 5 el proyecto de ejecución del Parador de Morella. Es la redacción al detalle del proyecto básico y mantiene todos los modificados admitidos al Ayuntamiento en su momento. Al día siguiente se remite a la Conselleria de Cultura. El día 22 se comunica que Conselleria de Cultura ya tiene un informe sobre el proyecto y que va a emitirlo en breve.

Como se puede comprobar, la actuación del ayuntamiento ha sido exquisita y respetando en todo momento los plazos legales, tratando con la máxima urgencia todas aquellas cuestiones que han surgido en torno al Parador y exigiendo en todo momento la realización del proyecto, asumiendo la parte de los modificados que consideraba imprescindibles para que fuera una realidad.

El túnel de acceso al Parador

tunel

Este túnel, de unos 45m de profundidad, estará hecho en un plazo máximo de ocho meses. El sistema de construcción del mismo se basa en una técnica muy segura para los trabajadores, consistente en la construcción de los primeros 30m del túnel en el exterior del agujero que atravesará la roca morellana, el cual tendrá una altura de 4 metros y una anchura de 6, para permitir el paso de casi todo tipo de vehículos, los cuales accederán después a las plantas de aparcamiento a través del correspondiente ascensor.Una vez realizado el túnel fuera, éste se irá introduciendo poco a poco a base de gatos hidráulicos dentro de la cavidad, que será hecha por unas grandes máquinas similares a las que hacen los túneles de ferrocarril, las cuales irán excavando a la vez que se va introduciendo la estructura de hormigón del túnel.

De esta manera, con el trabajador siempre dentro del túnel y sólo introduciendo la parte que se corresponde con el agujero que se vaya haciendo, se aumenta de manera sustancial la seguridad de los trabajadores. Igualmente, ésta técnica evita desprendimientos y hundimientos imprevistos al no dejar ningún tramo del túnel sin refuerzo mayor de 45 cm.La cara alta del Túnel se proyecta a más de 6 metros por debajo de los cimientos de las murallas de Morella, de manera que la estabilidad de la misma no corre ningún peligro de caída, añadiéndose este elemento a la propia solidez de la roca que va a excavarse para su construcción. No obstante, para garantizar a fondo cualquier incidencia, los técnicos tienen previsto un sistema de micro pilotaje horizontal de 20m de largo (tubos de hierro de 11cm rellenos de hormigón) entre eltúnel y el inicio de la pared de la muralla con la función de crear un nuevo elemento de contención para garantizar de forma firme la muralla y evitar un posible asentamiento de la misma.

parador04

El Túnel era una necesidad evidente para los usuarios del futuro Parador de Turismo, dado que las peculiaridades del tráfico en un casco histórico podían dificultar el acceso de los visitantes hasta el complejo hostelero, situado en la Plaza más alta y céntrica de Morella. También supondrá un importantísimo avance para la propia construcción del edificio, donde la entrada de los vehículos pesados también podía dificultar la construcción. Con la construcción del Túnel, se dispondrá de un acceso directo al recinto para poder hacer llegar todo tipo de material con la mayor comodidad, haciendo uso de las grúas que subiran todo el material desde el extremo interior del Túnel.Los concejales socialistas indican que durante el tiempo que los inmuebles donde irá el Parador dependieron de las administraciones dirigidas por el Partido Popular, la posibilidad del Túnel fue negada reiteradamente por sus responsables políticos, aunque el grupo socialista se mantuvo firme en su reivindicación, siendo marginado de forma continuada en todos los aspectos que afectaban a la construcción del Parador. Una vez cambiado el partido en el gobierno del Estado, los criterios fueron modificados y permitieron que en los primeros contactos con los nuevos responsables de Paradores y Turespaña se mirara de forma positiva la idea del Túnel y la puesta en marcha de su ejecución, que es la que ahora comienza a vislumbrarse.

Igualmente, por parte del Ayuntamiento se ha puesto siempre énfasis en no retardar ninguno de los permisos y licencias que este proyecto ha requerido. No obstante, han sido habituales los requerimientos que por parte de la Administración autonómica se han hecho al seguir los procedimientos de licencia.En este caso, vuelve a ser el informe definitivo de la Conselleria de Cultura el que se retrasa para dar el visto bueno definitivo al Túnel proyectado. No obstante, el equipo de gobierno, una vez comprobados los informes favorables expedidos por los técnicos municipales, ha decidido tirar adelante con la licencia de obras del Túnel, demostrando, una vez más, que entiende que el Túnel tiene que ser una realidad próxima para los morellanos y una necesidad que pueda dinamizar y potenciar el capital turístico de nuestra ciudad.

TINT: La Generalitat quiso hacer negocio a costa del pueblo morellano

Tint_1

Aunque parezca una noticia confusa que, por cierto, se está manipulando por el PP de Morella, la historia de la construcción de las viviendas del Tint encierra un largo y curioso proceso público – todos los documentos están al alcance de cualquier ciudadano que quiera comprobarlo- . El final de la historia es feliz porque ya se ha acabado la construcción de las viviendas y de las casi 300 plazas de aparcamiento y porque la respuesta del pueblo morellano a este proyecto ha sido muy positiva. Pero tiene el lado negro que le corresponde a la Generalitat del PP que pueden comprender con las siguientes pautas:

1992: La Generalitat compra el solar del Tint para la construcción de viviendas de promoción oficial por 125.650.000 pts.

1993: Se falla el concurso de ideas y se adjudica al ganador la realización del programa y la primera fase de 22 viviendas.

1995: El presupuesto de la Generalitat contempla una partida de 100.000.000 pts para el desarrollo del proyecto.

1995: El PP gana las elecciones autonómicas y accede al Gobierno de la Generalitat.

1996: La partida presupuestaria para las viviendas del Tint se mantiene pero no se ejecuta.

1997:Se elimina el dinero que la Generalitat iba a destinar para las viviendas del Tint.

1998: Pasan los años y ante la negativa e infinidad de obstáculos y boicoteos del PP, desde Valencia, Castellón, pero también desde el PP de Morella, el Ayuntamiento decide, junto a la empresa municipal CISE iniciar las gestiones para adquirir el solar a la Generalitat. Primero se muestra acorde a vender pero pasa el tiempo y la Generalitat cambia de decisión.

12-11-1998: El Ayuntamiento en Pleno acuerda iniciar el proceso de expropiación, aplicando la LRAU, primer caso en el que se tiene que expropiar a la administración autonómica para poder construir viviendas.

1-2-1999: El Ayuntamiento en Pleno acuerda la tramitación para fijar el precio de expropiación y requerir a la Generalitat para que fijara el precio estimado del solar a expropiar en un plazo de 20 días.

18-5-98: Dado que la Generalitat no contesta, el Ayuntamiento acuerda aprobar el precio que formula el arquitecto municipal que valoraba el solar en 60 millones ptas. y se notifica a la Generalitat Valenciana. Tint_2

26-6-99: La Dirección General de la Vivienda remite su estimación de precio del solar en 192.735.990 ptas.

2-11-99: El alcalde de Morella remite la iniciación del expediente para la expropiación del solar al Jurado provincial de Expropiación Forzosa.

3-7-2000: El Secretario del Jurado Justiprecio comunica al alcalde la resolución favorable del expediente de expropiación a la Generalitat Valenciana, fijando el precio en 1os casi 200 millones de pesetas.

Finales del 2000: El CISE, empresa municipal que gestiona la tramitación decide no recurrir y se ingresa la cantidad fijada por el Jurado de más de 194.550.663 pts con destino a la Generalitat Valenciana

2001: A pesar del que el Tribunal del Justiprecio da la razón a la Generalitat y aprueba su precio estimado del solar y del ingreso económico del mismo que hace el CISE, la Generalitat decide recurrir la decisión del Jurado alegando que se han equivocado y elevan esa estimación de precio del solar del Tint a 475.623.309 pesetas.

2001: El Jurado Justiprecio contesta y se ratifica en la tasación del valor de casi 200 millones que había presentado la misma Generalitat del PP.

– 2003: La cuestión cobra formas sorprendentes porque la Generalitat Valenciana que dirige el PP no acepta la decisión del Tribunal y la recurre al Juzgado. Se inician las obras de ejecución del proyecto tras haber sido aprobados por el Pleno y previo informe de Conselleria de Cultura.

– 2004: El Tribunal Superior de Justicia falla a favor del Ayuntamiento desestimando el recurso presentado por la Generalitat. Firme ya la sentencia, los dirigentes del Partido Popular continuan, inexplicablemente, manifestando en rueda de prensa que estaba por resolver esa cuestión, sin especificar qué órgano judicial lo estaba llevando. La vía judicial en esos momentos estaba totalmente cerrada, a pesar de las declaraciones de los populares.

Por lo tanto, el Ayuntamiento cumplió con lo establecido por Justiprecio, abonó los 200 millones, pero la Generalitat, a pesar de haber fijado esa cantidad, decidió después pretender obtener más del doble del valor del solar. Como puede verse en esa situación, para un municipio de tres mil habitantes, se convierte en difícil de asumir, por lo que el proyecto de construcción de viviendas de protección oficial que había decidido el gobierno socialista de la Generalitat en 1992 quedó paralizado, atacado y, además, el PP pretendió ‘hacer negocio’ a costa del pueblo morellano, hasta que todas las sentencias judiciales le han dado la razón al consistorio morellano. Las viviendas se construyeron, que es lo importante, pero su precio sufrió un aumento para satisfacer las pretensiones de la Generalitat Valenciana, y no pudieron ser de protección oficial.

El Tint en positivo

tint 01A pesar de todos los intentos para impedir la construcción de las viviendas, las plazas de garaje y los bajos comerciales, el proyecto es hoy ya una realidad, y se han ejecutado satisfactoriamente las dos fases. Los morellanos pueden gozar de una vivienda nueva y de calidad en un espacio completamente remodelado.Los edificios que albergan estas 89 viviendas conforman un nuevo entramado de calles y espacios urbanos de uso público con la plaza de la chimenea como lugar emblemático, que va a recordar el origen industrial de este solar. Estas calles y plazas de nueva creación intentan recoger el espíritu del entramado urbano medieval de Morella: las calles paralelas a al muela del castillo, cruzadas por cuestas transversales que ascienden rápidamente por la pendiente para ganar los grandes desniveles entre dos calles. También las pequeñas plazas aprovechando las escasas posibilidades que ofrece el terreno y un pequeño tramo de calle con porches a manera de la famosa calle Blasco de Alagón.

En la parte inferior de la plaza de la Xumenera, se halla la Casa de la Música, espacio cultural destinado a albergar a todas las actividades musicales de la ciudad. Escuela de Música, Banda, Gaiteros y Rondalla comparten mancomunadamente un edificio que se está adaptando día a día a sus necesidades y que supone un impulso más a las aspiraciones asociativas y de desarrollo cultural de los morellanos.

tint 02La propia plaza de la Xumenera se ha convertido en uno de los lugares más concurridos por los morellanos. Sobre todo, un gran público infantil acude todos los días a disfrutar del pequeño parque con columpios instalado en el centro. Los mayores también disponen de un nuevo espacio para pasear y conversar amablemente.

En el poco tiempo que lleva construido, la antigua Fábrica del Tint se ha convertido en el espacio más moderno y uno de los más habitados de Morella.Las casi 300 plazas de garaje subterráneo permiten a muchos automovilistas poder aparcar sin ningún problema, al mismo tiempo que los vehículos estarán guardados de las inclemencias del tiempo. Sin lugar a dudas significa un escape a la presión que supone el aparcamiento en nuestra pequeña ciudad.Los espacios comerciales dinamizan un espacio urbano que desde la desaparición de la actividad industrial de la antigua fábrica, había quedado abandonado dando una imagen de absoluta ruina.

Anuncis

36 comentaris to “Jo miro avant (M’07)”

  1. Jo també miro avant!

  2. Ole tus videos! Així m’agrada! Una web sense l’aulor a ranci del Partit Popular.

    Bona campanya i per una Morella progresista.

    Salut.

  3. Eh! Jo tb miro avant!!!

  4. Clar que miro avantt!!

  5. I jo també miro avant!!!

  6. PER SUPOST QUE MIRO AVANT!!!!

    ÀNIM, HEM DE FER UNA CAMPANYA NETA, I CONSEGUIR QUE MORELLA TINGA EL GOVERN QUE ES MEREIX….

  7. Iep!

    I tant que jo mire avant!

    Sense cap dubte!

    Una coseta. COm que estos dies es diuen moltes coses per ahí, voldria preguntar-vos, i que ens expliqueu a tots, com està el tema del Poliesportiu i qui i com es paga. Ok?

    Penjareu el vídeo de la presentació de la candidatura a la web? es que no vaig poder estar i tots em diuen que va estar molt bé.

    Gràcies!

  8. I jo també miro avant!!!
    Faltaria més!!!

  9. MIREM AVANT, TOTS JUNTS!!

    PER UN MILLOR FUTUR A LA NOSTRA COMARCA, HEM DE MIRAR AVANT

    JO MIRO AVANT, PER UNA CAMPANYA NETA, JUSTA I SENSE MANIPULACIONS.

  10. Hola companys i companyes!!!!!!
    Per Morella, jo també miro avant!!!!
    SALUT i PROGRÉS!!!!!

  11. Resposta a desdaci

    És normal que en tems de campanya electoral totes les actuacions es posen en dubte i s’intenta confondre a la gent, però ahí es queda i res més, no es pot enganyar a la gent en qüestions tan clares com esta.

    El poliesportiu el paga íntegrament l’ajuntament de Morella no com en altres llocs, que van al 33%, Ajuntament, generalitat, i dipu. l’única ajuda que rep el poble de Morella esta en el finançament i la concedeix el ministeri. Pràcticament els interessos a pagar seran quasi bé “0” la qual cosa suposa una ajuda molt important, ja que seria difícil d’assumir tot, cost i interessos per Morella.

    Això no vol dir que algun dia més prompte que tard la generalitat haurà de fer-se càrrec del deute que te en els Morellans, i que aporte allò que per a altres pobles en qüestió esportiva és possible i no ho és per Morella.

    Espere que t’hagem aclarit els teus dubtes.

  12. JO tb miro per avant.
    No crec q mira al mateix avant q vostés: jo miro a un avant de pluralitat, igualtat, llibertat i benestar per a la nostra fidel forta i prudent ciutat de Morella.
    No se el que fan vostés ara, pero fa cuatre anys quan ja vareu guanyar, no estaveu mirant per avant (o tinc clar) ni molt menos. Molts miraveu enrere i molts altres tenieu els ulls tancats. Sense ànim d’ofendre, crec q esta ultima legislatura a segut la pitjor i mes negra de Ximo (el Tint, pilones, urbanisme….).
    Espero que ara si que miren per avant. Tb els puc avançar q no els votaré, pq crec q no s’ho mereixen pq ho agueren tingut q fer bastant millor. Jo estic davant; en el progrés, la pluralitat, la llibertat i la igualtat, s’en venen en mi?

    Sento dirò: Com a partit m’ho esperaba de vostes, pero com a persones humanes que son i ciutadans de Morella, m’han degraudat, ho dic des de la humiltat, esperava mes de vostés.
    Per favor, agafen-ho com una crítica constructiva, la meva intencio no es ofendre a ningú.

  13. Jo continuo mirant avant. I Morella també mirarà avant.

    Salut i progrés!!!

  14. Tots coneixem les mentides o veritats parcials del PP, i en esta web esperava trobar respostes a preguntes que faig últimament. A part de seccions d’humor i més coses d’aquesta web que he trobat divertides i positives, també esperava trovar-me algun apartat on conèixer la veritat de diversos temes dels que estos dies s’estan tornant a parlar:

    -De veritat Aznar va parar la nacional fa 10 anys i ara s’ha tornat a reemprendre en serio o només són paraules?
    -El polisportiu el paga l’Ajuntament perquè la Generalitat o la Diputació no volen o no se’ls ha ni demanat?
    -De qui és el projecte del centre cultural que té d’anar a l’antic col.legi?
    -Les cases del Tint, on viu molta gent, són més altes del que deurien? I això qui dona permís, l’Ajuntament o la Generalitat?
    -És tant roïn que l’Ajuntament pose publicitat del cine o d’activitats culturals a la tele i a la ràdio? De veres la ràdio de Vilafranca és il.legal, el director és Francisco Medina i està pagada en diners de la Diputació, és a dir, de tots?
    -Realment el CISE fent el matadero o demés projectes elimina la iniciativa privada?
    -Té l’Ajuntament competències en sanitat pel que fa a tindre o no una SAMU?
    -Qui ha parat el Parador?

    Són només alguns dels dubtes que tinc estos dies i que esperava trobar solució en aquesta web.

    Mirem avant per la veritat!

  15. Jo també pense que des d´aquesta web s´hauria de respondre a algunes qüestions que circulen per ahí i que tú plantejes en el teu comentari. D´altra banda hi ha altres que sembla que són de sentit comú. Per exemple el tema de la SAMU.
    A banda dels diners que suposa comprar una ambulància d´aquestes característiques, volem una SAMU operativa les 24 hores del dia, no? Això suposa tiendre 3 o 4 equips de professionals (conductor, metge, infermer/a, com a mínim) treballant tot l´any, per tal de cobrir l´horari sencer, vacances… Penseu que l´ajuntament de Morella pot pagar els sous de totes aquestes persones? Realment aquí em sembla pertinent l´ajuda econòmica de la Generalitat, que crec que és qui té les competències en matèria de sanitat.
    Pel que fa a les cases del Tint, si s´han construït set altures, és per qué l´organisme competent, és a dir, la Conselleria de Cultura ha donat el vistiplau. Si no, penseu que no s´haguere paralitzat l´obra? O al menys, penseu que no hauria una denuncia al jutjat?
    Respecte a la Ràdio. No sé, en un principi és l´unica ràdio que tenim a Morella. La gent l´ascolta, la mira i s´informa a través d´ella. Dóna treball a moltes persones, que d´altra banda són grans professionals. Si s´han de donar a conèixer les activitats que fa l´Ajuntament, per qué no fer-ho a la Ràdio que és el mitjà de comunicació més proper a la gent? Des d´altre punt de vista: serie normal que tenint una ràdio com la que tenim, la publicitat es posara només a Ràdio Castelló?? Quina utilitat tindria??
    Bé, espero haver donat resposta a algunes de les teues qüestions. Esperem que algú responga a les altres.

    Salut i progrés!!

  16. Jo també miro avant! Gràcies per ser com sou, i no com els que sí que han de fotre el camp. Per una campanya neta!

  17. Jo diria que aneu pel bon camí! Si que soc de fora però aquí dalt tinc molt bons amic. A mes de la vostra llista tinc el plaer de conèixer dos candidats i se que lo primer es treballar per al poble i para el poble. Si estan ells també se que la resta porten les mateixes idees i això es molt bo. A continuar treballant per Morella que fins ara ho heu fet molt be i moltísim sort per al 27.

    i si cada un em de mirar avant per al nostre poble!!

  18. Doncs, no em convenç en lo del tema de la ràdio… Es una empresa privada, però, no és mantindria económicament sense la administració local. Y si, per l’ajuntament és molt adient canalitzar la publicitat per la ràdio però llavors s’està afavorint molt a la empresa. Una empresa administrada per el germà de Ximo, on hi ha mes de un treballador-familiar.
    Per un altra banda, lo dels pisos del Tint, tampoc em convenç. La culpa del projecte presentat no serà de la Conselleria precisament, tindriem que tindre mes cura de la nostra ciutat, i més un Ajuntament progressista.
    Finalment senyor Administrador vull que em dilucide, en que termes es farà el crèiximent urbanistic que tan poc es publicita en la campanya i es una de les notícies mes importants que tindrà Morella; ja que depén molt d’aquesta qüestió el sentit del meu vot cap al partit socialista.
    Tinc entés que l’actual govern local volia fer un PAI a Santa llúcia, 300 vivendes, una sola promotora, una sola familia (un tema massa fosc, volem claretat)

    Gràcies senyor Administrador

  19. Soc José Bordás, Regidor de Obres de l’Ajuntament i company socialista:

    Apart d’alegrar-me molt per els comentaris que aneu penjant en aquesta pagina lliurement, em pareix molt oportú conterstar a alguna qüestió que d’està plantejant per part de DESCONTENTO i algú més i que no ens agradaria que es deixaren sense contestar.

    El projecte de pisos del Tint va ser el guanyador d’un concurs públic on es van presentar uns quants equips d’arquitectes i van ser avaluats per un jurat format per gent diversa on entre els quals hi havien arquitectes i tècnics de la Generalitat.
    Al final és possible que no agrade la solució definitiva, però s’està parlant d’un tema estèctic. El que és absolutament demostrable és que l’obra s’ha fet sense que cap regidor hage augmentat el seu patrimoni personal. Això es una realitat clara i evident. Davant quasevol irregularitat que es pugue produir, el que s’ha de fer es denunciar, i no ha segut així. Si s’han produït beneficis són per al poble no per a les persones que estan a l’ajuntament.

    I en quant a l’urbanisme a Morella, tinc que dir que agraïsc el comentari respecte al tema urbanístic perquè veig que hi ha gent que no ho té clar i e molt positiu que es pugue comentar.

    El creixement de Morella és molt difícil perquè s’ha d’ubicar en llocs molt concrets a fi de no trencar amb la imatge de la Morella emmurallada. Per aquest motiu s’ha encarregat a un equip multicisciplinar (arquitectes, especialistes en urbanisme i paisatgistes) que face un analisi de possibles ubicacions d’arees amb possibilitat d’urbanització, ja amb col•laboració de la Direcció General de Patrimoni, que ja estan treballant.

    Amb els documents que es presenten caldrà acordar entre tots els llocs més idonis, i fent-ho de manera consensuada per benefici de tots.

    Pel que fa al PAI de Santa Llúcia, no es iniciativa de l’actual govern. Va ser una iniciativa privada d’una empresa que va presentar una proposta per urbanitzar a la zona de Santa Llúcia. La primera proposta no va ser acceptada i es van demanar multiples modificacions així com exigir determinades accions a càrrec de la promotora com la millora de la comunicació entre el nou espai urbà i el portal de Sant Miquel. Una vegada fetes per part de l’empresa les modificacions, l’ajuntament va fer una aprovació inicial, una vegada va passar l’exposició pública amb el termini corresponent per a fer al•legacions i propostes alternatives, i el va remetre a la Conselleria de Cultura per a que face també totes les aportacions que crega oportunes. Actualment es troba en esta fase. No estem en contra de la iniciativa privada i si a favor de la transparència en tots els procesos d’urbanització.

    Res més, espero haver-te alcarit alguna coseta que pareix que no quedaba clara. Si hi ha alguna cosa més, quedo a la vostra disposició. Un saludo a totes i a tots.

  20. Jo miro avant!

    Morella és un poble magnífic, i de segur que el millorarem encara més dia a dia. Gràcies pel treball que heu fet fins ara i el que seguireu fent. Ànims socialistes!

    Mirem avant!

  21. Mirem avant! Quina gran web, quina gran declaració del que sou amb la “editorial” Jo miro avant, i quin gran vídeo, amb tanta bona gent en ell. Espero que el 27 de maig aquest projecte triomfe i no el de fotre el camp. Vaja diferència… de mirar avant a fotre el camp. No se com se donen compte i el propi Pp morellà no condena aquesta web. Quina oportunitat que han tingut per a desmarcar-se del que preten eixa web. Vol dir que els del pp morellà són com el o els que han fet aquest blog? Pos desgraciadament pareix que sí. Així que Mirem avant… i més enllà!!!

  22. Gràcies Bordàs per haver aclarit lo del Tint. Crec que algú de vosaltres deu de contestar davant tanta fal.làcia i malinformació interesada. Ànim i endavant!!!!

    Salut, companys!

  23. Agradecer desde este espacio los esfuerzos y trabajo que están realizando desde la agrupación socialista de Morella. Aquí está la diferencia con otras escenas mediáticas e informáticas que circulan por la red: el trabajo, la dedicación, la lucha diaria por una Morella mejor, el esfuerzo en positivo y VOLUNTARIO de tanta gente….

    Soy trabajador de esta comarca, desde hace varios años, conozco por este motivo a muchas personas, a todos los pueblos. Nunca he visto tanta miseria humana, tantas mentiras y tanto juego sucio. ¿Qué está pasando?. Solo mentes retorcidas, muy malignas, son capaces de trazar el Apocalipsis de una sociedad que, afortunadamente, vive en paz y armonía. Y nos conocemos todos, para bien y para mal.

    En este sentido, respeto al máximo las voluntades de la buena gente, del juego limpio. Y os animo a seguir así, sin desaliento,

    Pero, una reflexión: ¿Morella quiere regresar a aquellos tiempos oscuros donde mandaban, no gobernaban, los cuatro de siempre, donde no se podía hablar ni en los bares, donde los cuatro, u ocho, de siempre eran quienes decidían el porvenir de este pueblo?. Ya está bien, afortunadamente, Morella salió de las tinieblas al cambiar el signo político del Ayuntamiento, porque los socialistas abrieron las puertas a todos. No se han distinguido ni clases sociales, ni clases políticas. Podemos hablar, y vivir con tranquilidad y, lo que es más importante, con esperanza de futuro. Y esto, claro, duele a quienes se piensan que el poder les es innato, o les viene de familia.
    Ya está bien de tanta miseria humana.

    Desde la comarca, deciros, que hay solidaridad hacia vosotros, que no se soporta tanta maldad, decadencia, prepotencia, y tantas mentiras o verdades manipuladas que lanzan desde la nueva emisora COPE. Hay solidaridad con Morella, aunque pese a algunos que quieren regresar a la caverna.

    La memoria es potente, necesaria para seguir adelante. Pensar en la caverna aquella en la que vivía esta comarca y podrá comprenderse el día de hoy, y el de mañana.

    Quiero reiterar mi felicitación por la ilusión que se transmite desde ESTA WEB, desde estos colores de vida que representáis, sin catastrofismos ni maldades.

    La vida es de los optimistas, de los que LUCHAN Y TRABAJAN TODOS LOS DÍAS DEL AÑO, CADA AÑO, AÑO TRAS AÑO y nunca es de aquellos que solo de vez en cuando, en campaña electoral, vaguean en la red, bostezan deseando una España, una Morella oscura, gris.

    Ánimo, no cambiéis nunca. Morella merece gente emprendedora, positiva y, sobre todo, trabajadora.

  24. Bon dia, ja hi ha prou. Quina paciència que teniu. I quanta dignitat. No se si jo podria suportar la crispació que volem que campi per Morella. No ho conseguiran, els morellans tenim molt de seny.
    Moltes felicitats per la vostra tasca, esteu treballant limpio i amb alegria, sense rencors.
    A més em agradaria recolzar des de esta pàgina als morellans i morellanes que treballen a la ràdio y televisió per com estan suportant tanta critica i tanta acusació. Ens coneixem tots i saben com treballa esta gent i si algú s’informare sabria que els diners que l’Ajuntament destina a la ràdio son una cosa ridícula. ¿Per qué no se mira i compara la quantitat de publicitat de la Diputació Provincial, Patronat Provincial de Turisme, Agencia Valenciana de Turisme, de Castelló Cultural (també institució publica) de la Generalitat Valenciana, i del programa Leader que hi ha a la revista CIC i a la cope de Vilafranca?. ¿Per què estes Institucions Públiques no s’anuncien a Els Ports Ràdio. Per cert, he llegit que Localia no ha deixat al PP anunciar-se i es que, el PSPV tampoc s’anuncia però això no ho conten. Es un exemple de les coses que estan passant a la nostra estimada terra.
    Per últim, dir que a un poble les coincidències familiars son inevitables. ¿Qui no te un pare, una mare, un home, una dona, un tio, un cosí, un germà o una germana….? ¿Què no tenen dret a viure, al pa i al treball?. Hi ha que pensar en això que tantes vegades diu l’Església de que no es pot mirar la “paja en el ojo ajeno y no ver la viga en el propio”. Però, ja es sap, hi ha gent que a “Dios rogando y con el mazo dando”.

    JO MIRO AVANT, SEMPRE HI HA QUE MIRAR AVANT
    FELICITATS I ANIM

  25. Estimat Josep:

    En primer lloc traslladar-te l’estima personal que te tinc a títol individual, y no crec equivocar-me si afirmo que tota Morella en el seu conjunt.
    La teva aportació a la qüestió pública ha segut clau y sento que no t’hagis animat a presentar-te en la candidatura en un lloc mes avançat, i per que no dir-ho saltar definitivament a l’Alcaldia, tindries sense cap dubte el recolzament de la gran majoria del partit i de Morella.
    Penso que la gent bona, neutra i amb capacitat es la més indicada per preocupar-se per les coses de tots.
    Per un altre lloc agrair-te molt sincerament la resposta al meu escrit, y dir-te que les principals coses que no s’acaben de fer be a Morella no depenen de la teua tasca, que per cert es impecable. La meua intenció no era dirigir-me a tu si no a tot el Partit i la seva cúpula.

    Morella ha avançat d’una manera inimaginable, des de l’arribada de la democràcia y en un moment mes acusat des de l’any 91 que els socialistes arravataren el govern Local ha els immobilistes que tots sabem.
    Lo important no va ser canviar color de l’ajuntament si no la seva filosofia, la forma de treballar i l’estratègia portada a terme. Es va apostar per l’excel•lència, per fer una ciutat única en el país, on l’important eren a part de les persones, el propi poble potenciant el patrimoni històric i artístic. La il•lusió va ser tal que al meu parer es va traslladar a la societat civil i aquest cercle virtuós ens ha portat ha donar la volta a un procés de crisi econòmica, demogràfica i social.

    Aquest procés sense cap dubte s’ha mantingut fins l’actualitat, ací ve el problema que jo i mes gent hem detectat des de ja fa algun temps. Ens hem quedat en l’autocomplassencia, en no criticar els nostres propis errors (que en tenim), encara que sense dubte s’ha continuat avançant . S’han fet coses molt entranyes pròpies d’un consistori d’un altre color, on els principis i directrius abans exposats s’han anat canviant sobre la marxa.
    Coses com la ràdio, la selecció de personal (sense cap tipus d’oposició), o algunes actuacions que no venen al cas ens fan perdre força. Si per alguna cosa votem al Pspv-Psoe, es per que no ocórreguen aquest tipus de polítiques. No estic parlant de corrupció ni molt menys, ja se que cap membre del consistori ha vist augmentat el seu patrimoni d’una forma no legal, això està fora de tot dubte. Parlo de que hi ha hagut una torsió en el tarannà del nostre partit.

    Per acabar volia fer un sil•logisme; si tota la societat té que fer un esforç per cuidar el medi ambient per que els nostres fills disfruten d’aquest com en l’actualitat ho fem nosaltres, vosaltres els dirigents del partit teniu que acurar el projecte socialista sense caure en mediocritats, apostar per l’exel.lencia, ja que la gent es intel•ligent, i unes polítiques errónees les podríem pagar les generacions venidores.

    En molt d’afecte a tot el Pspv-Psoe de Morella. Mirem Avant

  26. Per a assegurar-me he buscat per internet el BOE on es parla de la prohibició d’emetre publicitat electoral a les televisions. I es diu el mateix que van llegir els de Locàlia: “No podran contratarse espacios de publicidad electoral en las emisoras de televisión privada objecto de concesion”. I a les proves em remeto: Algú ha vist publicitat d’aquesta a Telecinco, Cuatro o Antena 3? Només es fan espais -i gratuits- a les televisions publiques nacionals, ja que també hi ha restriccions en aquest aspecte fins i tot a les públiques locals.

    El més curiòs és que trien per a anunciar-se a la tele, on no se pot, i no s’anuncien a Els Ports Ràdio, on la llei -incomprensible per una altra part, però això no eximeix del seu compliment- sí ho permet. Podria ser que tinguera el mateix PP la denúncia preparada?També es pot trobat per internet les sancions, que comportarien per a Localia multes molt importants i fins i tot perdre la llicència per a continuar emetent.

    Per un altre costat… he vist el programa electoral del PP. Als dos actes públics dels que hi ha fotos es veuen els micròfons de Els Ports Ràdio i de Localia. Però no diuen que no els trauen mai?

    El PP és el partit de la mentida, com molt bé va dir Ximo al mítin.

  27. Ja vos vaig donar la enhorabona per la web i per la campanya neta que esteu fent. Em reitero perque dia a dia hi han nous continguts i això està molt be. Soc dels que tinc el vici, no me ho puc deixar que li anem a fer, d’entrar a l’altra “web” eixa que tots coneixem que serveix d’altaveu d’alguns afins o algun afí al partit popular. Està molt be tot això del talante, però arriba un punt que s’ha de dir prou. Jo escric algun comentari i directament mel borren. S’estan dient una sèrie de coses, moltes mentides i unes desqüalificacions que serien fins i tot denunciables. Jo des de la meua indepèndencia de partit vos pregunto: no es pot fer res? Molts dels que eixa web insulta són coneguts meus i els tinc apreci, i personalment estic bastant cansat. A mi per exemple no em costaríe res fer un blog d’estos i començar a repartir a diestro i siniestro com fan ells o ell. Però jo no soc així, i per això vos pregunto si es pot fer algo. Una cosa que no entenc es perque envieu un missatge com a socialistesmorella que els serveix com argument per a tirar en bala contra vosaltres. Espero una resposta als meus dubtes i sí no, això espero, ja em demostraran les urnes per a que ha servit eixa web. Jo de totes formes Miro avant! encara que un pòquet crispat.

  28. Hola, volia escriure per a manifestar el meu total recolzament i la meua solidaritat amb vosaltres, amb la vostra candidatura, a l’agrupació socialista de Morella, a Ximo Puig, Ernest Blanch, Palmira Mestre…. i la resta de la gent, tanta gent, i a tots els morellans i morellanes, i a la gent de Els Ports, que està patint la campanya de atacs, mala educació, prepotència, insults, desqualificacions, mentides i altres barbaritats des de una web que està clar que ha organitzat el pp o gent propera, ja que es demana el vot.
    Em sembla molt greu aquestes formes de crispar des de l’anonimat, des de la falta total de respecte.
    Molta sort, molts d’ànims i força. Ara mes que mai es pot comprovar la Morella que no volem i la Morella que volem, la de la convivència i el respecte per les persones.
    gràcies

  29. Jo també vull solidaritzar-me amb vosaltres perquè em sembla molt injust la campanya d’atacs personals i mentides que estan circulant per Morella. Unes accions que no mes apareixen cada quatre anys, què curiós ¿no?. Pareix que l’Ajuntament ho fa tot be perquè en quatre anys no hi ha oposició i ara tot està mal. Molt curiós.
    Be, força i paciència.
    Jo miro avant, amb vosaltres, com vosaltres

  30. JO TAMBÉ MIRO AVANT
    ANIM
    FELICITATS PER AQUESTA WEB TAN VOSTRA, TAN RESPECTUOSA I TAN OPTIMISTA. MORELLA NECESSITA PROJECTES DE FUTUR, NO DE PASSAT, PROJECTES PER A IL..LUSIONAR, NO PER A CRISPAR.
    GRACIES I MIREM TOTS I TOTES AVANT

  31. Moltes felicitats per aquesta Web.
    Jo també estic ab vosaltres. Anim. La meua solidaritat. Esteu fent ho molt be. Salut
    ¡Ah¡ i jo també miro avant

  32. És veritat: als dos actes dels que hi ha fotos al programa del PP eixen els micròfons de Els Ports Ràdio i de Localia i no de la COPE ni altres.Igual és que si els trauen quant fan algo.

    Ademés heu llegit la carta de Medina que envia als possibles votants? Diu que “os imaginais que en Morella MANDARAN los mismos que en Castellón y Valencia?”. A mi això de “MANDAR” me sona molt malament. Deu ser cosa del subconscient i de les intencions que porten.

    “MANDAR” diu que vol fer!

  33. Hola, primero, felicidades por vuestro trabajo y por la dignidad que estáis demostrando al soportar tanto acoso y presión. Entiendo, como ya habéis dicho en varias ocasiones, que la convivencia es lo mejor que tenemos para vivir en Morella.
    Bueno, quiero saber cuando se pondrá en marcha el Polideportivo y la piscina cubierta, y si podremos, además, contar con profesionales que nos asesoren sobre ejercicios de gimnasia, rehabilitación en la piscina, y otros aspectos que aún siendo deportes están más relacionados con la salud.
    Gracias

  34. MOLTES GRÀCIES PER LA TEVA CONSULTA.
    PERDONA QUE NO ME HE PRESENTAT, SOC PALMIRA, I DES DE LA MEVA COMPETÈNCIA PUC DIR-TE; QUE SEMPRE I QUANT EL PARTIT SOCIALOISTA COMPTE AMB EL SUPORT SUFICIENT EN PROPER DIA 27, EL NOSTRE POJECTE EN L’AMBIT DE L’ESPORT I L’EDUCACIÓ, VOL PRIMAR LA PARTICIPACIÓ, LA INTEGRACIÓ,… I LA FORMACIÓ. FORMACIÓ DE MONIOTRS I MONITORES NO SOLS PER L’ESCOLA ESPORTIVA, SINÓ TAMBÉ LA FORMACIÓ DE PERSONALS QUALIFICAT, PER TAL DE CREAR LA FIGURA DEL ANIMADOR, L’ORIENTTADOR ESPORTIU QUE ASSESORE ALS USUARIS, TAN DEL GINMÀS COM DE LA RESTA DE LES INSTAL.LACIONS ESPORTIVES AMB QUE CONTARÀ EL NOU POLIESPORTIU.
    PER ALTRA BANDA, LA DATA DE POSTA EN MARXA DE LES INSTAL.LACIONS NO ESTÀ MOLT CLARA…. JA SABEU COM SÓN LES OBRES!!!!. PERÒ CAP AL 9 D’OCTUBRE APROX.
    MOLTES GRÀCIES PER LA TEVA CONSULTA I SI VOLS PARLAR AMB MI PER QUALSEVOL ALTRA QÜESTIÓ, NO HI HA CAPA PROBLEMA.

  35. Bé, ja queden poques hores per al tancament de la campanya. Us volia felicitar per la meravellosa campanya que heu fet. La diferència entre una i l´altra és abismal i exemplifica perfectament dos conceptes del que es vol que siga Morella. Este projecte vostre és il.lussionant i estic segura que el diumenge començarà a fer-se realitat.

    Enhorabona i mirem avant!!!!

  36. Ja està…
    Ara tota Morella mire avant…
    7-3, gens malament.
    Però no son hores més qie de treballar…
    es a dir: de que continueu fent
    lo mateix que fins ara.
    Més si cal.
    Ja està.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s

%d bloggers like this: